Alla inlägg under juni 2019

Av Zintha - 20 juni 2019 15:00

Nu har brorsan och jag busat en del, så nu är det dags för liten matpaus !


 

Av Zintha - 10 juni 2019 21:15

Nu var det dags att äta lite annat än mammas mjölk, så vi har börjat få smakportioner av "riktig" mat nu ! Ja ni vet sådan där mat som alla "vuxna" äter !


 

Av Zintha - 10 juni 2019 11:30

Idag fick vi också vara ute en stund på dagen tillsammans med mamsen.

Matte hade bäddat en mjuk filt åt oss att vara på, och det gjorde det lättare för oss att hitta rätt. Men ett par ggr hamnade jag på gräset och gnydde ynkligt, för jag ville till mamma igen ju !


 

Av Zintha - 7 juni 2019 10:00

Mamma, storasyrran, brorsan och jag. Alla samlade på samma bild !

Vi har vår egen barnvakt i min stora syrra, så då får mamsen lite ledigt från oss busfrön !


 

Av Zintha - 1 juni 2019 17:30

Här är bilden på brorsan när han var 15 dagar gammal ! Han var full i bus redan då !


   

Av Zintha - 1 juni 2019 17:15

En bild när jag bara var 15 dagar gammal !

Matte tycker jag är jättesöt, det har hon sagt massor av gånger !


   

Ovido - Quiz & Flashcards