Alla inlägg under september 2019

Av Zintha - 22 september 2019 20:30

Idag fick jag följa matte i den sk ringen och springa för att visa upp mig för en dam som stod och dömde hur jag rörde mig, såg ut exteriört och hur mitt temperament var !

Jag fick godkänt på alla punkter och fick en rosett med mig hem !

Matte blev glad, hon samlar tydligen på rosetter !

Själv tyckte jag det var roligare med alla hundar och människor överallt !


 

Av Zintha - 21 september 2019 20:15

Efter maten idag fick jag leka med min boll, det var ju jätteskojigt !

Jag försökte få mina reskompisar med mig på bus, men de skällde mest på mig !


 

Av Zintha - 12 september 2019 19:45

Idag var jag, kusinen och syrran på utställning, och domaren tyckte om både syrran och kusinen, så de fick varsina rosetter med sig hem ! Själv var jag mest med för miljöträning sa min matte !

Det var väldigt spännande och en massa hundar och annat att titta på, och skälla på. Men syrran var lugnet själv, hon har ju gjort det här några fler ggr än mig !


 

Ovido - Quiz & Flashcards